Processing ile etkileşimli oyun
  • Herkese merhaba, Processing ile kar gibi yağan ve pencerenin altında kümelenen bir oyun türü yaptım (fare ile tıklandıgında durup-tekrar yağmaya başlıyor). Amacım bu oyunu etkileşimli hale getirmek.

    Bunun için düşündüğüm ise bu oyunu projeksiyonla duvara yansıtıp elde sallanan bir kutu(veya 'shaker' diyelim) ile yağmasını sağlamak. Bu oyunu Arduino ile bağlamam yardımcı olacaktır değil mi? İkinci olarak hangi donanımlara ihtiyacım olacak onları sormak istiyorum.

    Kaplosuz bağlantı için bluetooth modülü (alıcı ve verici ) ve vibration sensör 'e ihtiyacım var değil mi? Tüm bunlarla beraber elde sallanan 'shaker' için bir tane daha arduino almalı mıyım? Umarım anlatabilmişimdir. Şimdiden verilen cevaplar için teşekkür ederim.
  • arduino uno + bluetooth module + vibrasyon sensörü

    vibrasyon sensöründen aldığın bilgiyi arduino üzerinden bluetooth ile bilgisayarına göndericeksin, bilgisayarın dahili veya usb dongle farketmez bluetoothu uzerinden hangi portu kullanıyorsa o portu dinleyip ona göre işlem yaptıracaksın.

    başka donanıma ihtiyacın yok sen başla bişeyler yap takıldığın yerde yaz yardım ederler.
  • Teşekkür ederim. Donanımları temin edip başlayacağım.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Login with Facebook
Açık kaynak kültürü gereği, çözdüğünüz problemlerin çözümlerini paylaşmayı lütfen unutmayın.