Arduinodroid ve Arduino Uno ile bağlantı sorunu.
  • Selamlar, öncelikle beni aranıza kabul ettiğiniz için teşekkür ederim, Fransa'da yaşayan bir kardeşinizim, Arduino ile tanışmam evde peynir yapma hobisinden geliyor, hedef 102 litrelik bir buzdolabının derece ve nemini kontrol edebilmek, çok fazla baş ağrıtmadan sorunumu izah edeyim, bilgisayar kullanmıyorum fakat bir Asus zenpad tablet var, Playstore'den Anton Smirnov'un Arduinodroid aplikasyonunu yükledim, OTG Usb kablosu ile Arduino bağlantısı gerçekleşti, fakat aplikasyon'da board modelini seçip, (sketch) - (exemple) - (Blink "led 13 yak/sön") sketçini indirme esnasında ekranda (Error Compilation) diye yazıyor. Acaba bu kompilasyon hatasının kaynağını bulmak mümkünmüdür ? Birde Anton Smirnov'un diğer aplikasyonu olan "ArduinoCommander" den test Blink skeçini rahatlıkla ve hızla indirip Uno'nun no:13 led yanıp söndü ve tekrar fabrika ayarına döndürme olayı sorunsuz oldu. Cevap, tavsiye, yönlendirmeleriniz için şimdiden teşekkür ederim, Saygılar.
  • Daha önce otg yolunu denemedim ama bir yerde okumuştum , klon arduino kullanıyorsanız yükleme de problem yaşanıyormuş
  • Müthişsin abim teşekkürler, aynen klon arduino uno ve nano kullanıyorum ikisinde'de (kompilasyon hatası) var, fakat klon ile bağlantı yapabilende var, ozaman bir ethernet shield almak gerek diye düşünüyorum, fransız bir arkadaş tüm projeyi paylaşmış. Aşağıda yazışmalarda link var o link te Bluetooth ile Arduino kullanım kılavuzu var, bakalım nasıl yapabiliriz, yetenek yok olsa çözeriz :-)
    Bu arada hepinizin Kurban bayramı hayırlı ve mübarek olsun, saygılar.
    https://zestedesavoir.com/tutoriels/2069/faites-communiquer-votre-arduino-avec-votre-appareil-android/
  • Klonundan klonuna da değişiklik gösteriyor olsa gerek , bazıları birebir klon iken bazılar klonun da klonu oluyor , orjinal bir arduino modeli ile denemenizi tavsiye ederim.
  • Linkte ki video da adam ethernet üzerinden led kontrol yapmış , komplike bir şey değil bir çok örnek var takıldığınız yerlerde foruma yazın arkadaşlar yardımcı olacaktır.
  • Bilgiler ve yardım için sağol var ol, benim funduino marka alet klonunda klonu :-)
    Projeyi gerçekleştirmek için galuba bilgisayar bulmam şart olacak, herşey için teşekkürler, özlemini duyduğumuz güzel vatanımıza selam olsun, saygılar.
  • Eyvallah , Adanaya gelirseniz özleminizi duyduduğunuz kebabı yedirtebilirim :)
  • İnşaallah Vatana gelirsek Adanayı gezip birde meşhur kebabı nasib olur. Fransa'dan herhangi bir bilgi isterseniz, can vatanımın insanının hizmetindeyim, saygılar güzel abim.
  • otg nın esprisi tabletin usb portunu serıport gıbı gordurup program atmanızı saglamasıdır. orjinal arduıno unoda ftdi usb donusturucu var ve standart bır urundur otg ıle çalışır. diğer usb donusturuculerde bazı uyumsuzluklar oldugundan otg kablo ıle denesenız de ulaşamayabılırsınız. bu sorunları aşmak ıcın bır ftdi donusturucu alıp klon urune rx tx pini ve reset bacagına bağlayarak aşmanız mumkun. diğer ethernetli çözumlerde ıse işler daha karmaşık olacak. size onerım win10 yuklu 32gb lık kucuk tablet notbook karışımı 100 dolarlık bır urunu ıkıncı el olarak bıle bulabılırsınız bununla çalışmanız. diğer android uzerınden çalışacak urunler de drıver ve kutuphane kurma derdı de olacak. zaten yenısınız işiniz hepten çıkmaza gırecek
  • Raspberry pi üzerinde Arduino IDE çalışabilmekte, eğer HDMI girişli bir TV niz var ise ve az da olsa Linux bilginiz varsa Raspberry Pi satın alıp işinizi uygun bir fiyata görebilirsiniz.
  • Okoman abi çok teşekkür ederim aradığım bilgi buydu, Ftdi dönüştürücü, fakat amatör olarak tavsiyenize uyup en iysi bir bilgisayar almayı hedefliyorum, tecrübeli bilgi paylaşımı için var olun, biz amatörlere büyük ustalık ile yardım ederek bizleri doğru yönlerdirdiğiniz için ayrıca Teşekkür ederim, iyki varsınız.
    Fatih abi paylaşım için sizede çok teşekkür ederim, evet Raspberry müthiş bir alet fakat bu proje için Arduino aldım, elimdekilerle bu işi bitirmem lazım. Fakat tecrübe kazanıp ilerde inşaallah Raspberry denemek isterim.
    Hepinize Sonsuz Saygılar, Güzel Vatanımın Güzel Insanları.
  • Raspberry Pi yi ardunio yu programlamak için söylemiştim. sonuçta Raspberry pi bir bilgisayar
  • Fatih abim bilgisizligim için beni affet, Raspberry nin bilgisayar olduğunu ilk kez okuyorum hiç o konuda araştırma yapmadım, Raspberry bilgisayardan daha ucuz gerçekten yüreğine sağlık abim bu önemli bilgi için, Saygılar.
  • Kardeşlerim selamlar,

    Öncelikle, destekleriniz için sağolun var olun. ArduinoDroid aplikasyonu ile kompilasyon sorunu Asus Zenpad tableti Samsung galaxy tablet ile değiştirdikten sonra çözüldü, dilediğiniz klone ürünü kullanabilirsiniz.

    Tek sorun biraz yoğun yada dolu bir proje esnasında eklemeniz gereken kütüphaneler'de (.properties) dosyasının bulunması gerekmesidir,

    Zip olarak aplikasyona ekleyebilir kolaylıkla kullanabilirsiniz,
    fakat tabiiki Okoman abinin'de dediği gibi en iyisi bilgisayar üzerinden klasik olarak kullanmak.

    Hepinize tekrar teşekkür eder şükranlarımı sunarım, saygı ve sevgiler.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Login with Facebook
Açık kaynak kültürü gereği, çözdüğünüz problemlerin çözümlerini paylaşmayı lütfen unutmayın.