Arduino leonardo steering wheel kodu mantığı?
  • yeni başlayan birisi olarak bir sorunum var.

    leonardojoysticklibray kullanarak bir direksiyon projem var belli kodlar ile leonardoyu gameapd olarak tanıttık.


    #include < Joystick.h>

    #define JOYSTICK_COUNT 4

    Joystick_ Joystick[JOYSTICK_COUNT] = {
    Joystick_(0x03, JOYSTICK_TYPE_GAMEPAD, 4, 2, true, true, false, false, false, false, false, false, false, false, false),
    Joystick_(0x04, JOYSTICK_TYPE_JOYSTICK, 8, 1, true, true, true, true, false, false, false, false, false, false, false),
    Joystick_(0x05, JOYSTICK_TYPE_MULTI_AXIS, 16, 0, false, true, false, true, false, false, true, true, false, false, false),
    Joystick_(0x06, JOYSTICK_TYPE_MULTI_AXIS, 32, 1, true, true, false, true, true, false, false, false, true, true, true)
    };

    void setup() {

    Joystick.begin();
    Joystick.setXAxisRange(-127, 127);
    pinMode(A0, INPUT_PULLUP);


    }

    void loop() {

    int pot1 = analogRead(A0);
    Joystick.setXAxis(pot1);

    }


    bu kod ile direksiyonu tanıyıyorum ama sorunlarım var ya az bir açıyla dönüyor yada tek bir yöne çevirsemde iki yöne gidip geliyor yan sağa çeviriyorum çevirme boyunca sağa ve sola (windows aygıtlar gamepad calibratör kısmında) gidip geliyor

    nasıl bir mantığı olması gerekiyor if komutuylamı yapmam gerekiyor yoksa her açı için matematiksel bir ifademi yazmam gerek?

    not: projede test amaçlı 5 k pot kullanılmaktadır test aşamsı bittiğinde çok turlu pot yada sınırsız pot diye bilinen pot kullanılacaktır.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Login with Facebook
Açık kaynak kültürü gereği, çözdüğünüz problemlerin çözümlerini paylaşmayı lütfen unutmayın.