Ignoring bad library name

merhaba arkadaşlar arduino ide yi açamıyorum açılış başında "Ignoring bad library name"hatası alıyorum . sırayla bütün kütüphaneler için bu hatayı veriyor. yardımınızı bekliyorum

https://learn.adafruit.com/adafruit-all-about-arduino-libraries-install-use/common-library-problems burada genel hatalara yer verilmiş ,kurduğunuz yer ile kütüphaneler aynı yerde mi