arduino keypad switch case

herkese merhaba,aslında voltmetre gibi çalışam bir devrem var. yaptığı iş akımı ölçer ve 2.00 ın üstünde bir değer ise değişkeni 1 arttırır. ve bunu wifi ile sunucuya gönderir. takıldığım nokta keypad 4x4 ile setup kısmında tanıtıyorum. keypad den bazı sabit girişleri yaptırıyorum ve # tuşu ile onaylama yaptırıyorum. buraya kadar ok. işlemlerim bitip de ölçüm yapma aşamasına geldiğinde benim bu ölçüm yapma işlemine ara verip bazı işlemler yapmam gerekiyor. yani voltmetre akımı ölçüyor. ama ben A butonuna bastığımda buna ara verip A butonunun yapmasını istediğim şeyi yapmalı. sonra tekrar A butonuna bastığımda tekrar ölçüm işlemini yapmalı. yardımlarınız için şimdiden çok teşekkürler ederim.

char key = buton.getKey(); if (key == ‘a’) { Keyboard.press(0x67); digitalWrite(led1A4,!digitalRead(led1A4)); delay(150); servo.write(80); delay servo.write(30); Keyboard.release(0x67); } -------------------------------------------------------------------- uint8_t key = keypad.getKey(); if(key) { switch (key) { case ‘A’: digitalWrite(led1, HIGH); Keyboard.write(key); delay(150); Keyboard.release(key); digitalWrite(led1, LOW); break; case ‘4’: digitalWrite(ledpin, LOW); break; ----------------------------------------------------------------- üstte keypadi tanımadın oralara gerek yok sanırım.Programı görmeden bişey söylemek zor ama void loop kısmına bu şekilde kodu yazınca buna tuslara basınca zaten otomatik olarak bunu yapar. if yaparsan else kısmına çalışan kodu yerleştirebilirsin. A basınca if kısmı basmazsan programın normal çalışması gerçekleşir. switch case de ise A basınca istediğin işlemler yaptırıp 2 case başka bir tuş atayıp ordada programı geri açabilirsin. tam olarak anlamadım demek istediğin ama bu şekilde yapabilirsin.