Arduino röle kartını arduinoya bağladım in1 ledi yanıyor ama röle tetiklenmiyor sizce nerde hata yaptım linkteki resime bakar mısınız ? http://imageshack.com/a/img923/7403/iWDWWh.jpg
Arduino röle kartını arduinoya bağladım in1 ledi yanıyor ama röle tetiklenmiyor sizce nerde hata yaptım linkteki resime bakar mısınız ?
soldaki vcc ve gnd’ lerede bağlantı yapmalısın +5V >>Vcc GND>GND
yanılmıyorsam her pinden max 40ma çıkış alabilirsin senin rolenin muhtemelen daha fazla ampere ihtiyacı var sen en iyisi 5v 2 amperlik bir adaptörle role kartını besle, ama adaptörün - pini ile arduinonun gnd pinini birleştirmeyi unutma https://playground.arduino.cc/Main/ArduinoPinCurrentLimitations