Elimde bir adet RTC var ve Uno ile yazılmını atıp saati çalıştırmam gerekiyor.Saati çalıştırdıktan sonra 8x8 Dot Max7219 Led ekranda bu saatten aldığım saat ve tarih verisini kayan yazı şeklinde bu ekranda göstermem gerekiyor sizce nasıl bir yol izlemeliyim yardım edebilirseniz çok sevinirim.(DS1302 kütüphanesini indirip örneklerden saati kurmak istiyorum bu saat için yeterli midir?)
her modulu oncelikle ayrı ayrı çalıştırıp test edin nasıl kullanabıleceğinizi anlamaya çalışın. sonra modulleri bir arada kullanmayı deneyın. rtc ile başladın dıyelım sonra led ekranı dene yada tam tersi de olur sonuc bunlar bırarada calısacak