Merhaba Arduino+ethernet shield(wiznet5100) ile html dosyası sd kartta olacak şekilde web server oluşturdum.Serial porttan her adımı takip ettim.Kod client.write(webFile.read()); // send web page to client kısmında kalıyor browser ekranına durmadan “y” harfleri basıyor.Başka html kodlarıyla denedim fakat sonuç aynı problem nedir bilen birileri yardım etsin lütfen.3 gündür bu sorunla uğraşıyorum.Kod ve htm linki : https://startingelectronics.org/articles/arduino/switch-and-web-page-button-LED-control/
edit :sd kart fat 32 4 gb idi fat16 ya çevirdim
Konuyla ilgili bilgisi olan yardımcı olsun lütfen! Çok kısıtlı zamanım kaldı. http://arduinoturkiye.com/arduinoethernet-shieldnun-web-server-olarak-kullanimi/#comment-31808 İlk olarak buraya yazmıştım ÖMER KOMAN forumda yardımcı olurlar konuyu çözenler var dedi ama nerdeler bi ses versinler lütfen !