Merhabalar; Arduino ile 8x8 dot matrix prjesi yapmak istedim ve ufak çaplı bir araştırmadan sonra dot matrix ile arduino haberleşmesi hakkında bilgi sahibi oldum ancak bağlantıyı yaptım kodu da yazdıktan sonra (ki kodu ilk öğrenme aşamasında kopya çektim) verify ettiğimde bana wiring.h hatası veriyor.Dot matrix kütüphanesini de kütüphaneye ekledim ancak bu hatayı alıyorum.Yardım edebilecek var mı?şimdiden teşekkürler.
tamm çözdüm arkadaşlar library de sıkıntı varmış.güncel libraryi indirdim ve sorun çözüldü.