Ardunıo- Communıcatıon

exit status 1 ‘Wire’ does not name a type bu hatayı nasıl ozumleyebılırım?

Wire bir değişkenmi yoksa wire kütüphanesi mi kullanıyorsunuz? Kütüphane ise include < Wire.h> şeklinde olmalı. (< ile Wire.h arasında boşluk olmayacak). Değişkense tanımı yapılmamış. int Wire; char Wire; gibi tanımlama yapmalısınız.

Kütüphane olarak kullanmıstım. voıd loop ıcıne yazınca hata gıderıldı

bırsey daha sorayım karslıklı haberlesme yapmaya calısıyorum ardunıolar arasında ancak sensor verılerını gonderemıyorum

seri kablo ustunden haberleşir rx-tx tx-rx capraz bağlanacak hızlar aynı olacak. bir tanesini master düşünün ve devam sabit bir text metni yollayın ve diğerınden okumaya çalışın sonra sensor verılerını gondermeyı denersınız. emeklemeyi ogrenmeden koşulmuyor

ama ben bunu 4 verici 1 alıcıdan olusan sıstemde nasıl yapabılırım? nasıl senkronıze edebılırım

rs485 altyapısını kullanman lazım 32 node aynı anda haberleşir ustelik hat mesafleri ise 100mt den fazla kullanabilirsin. bu tip toplu haberleşmelerde bir master görevli olacak ve verı toplama işini o organıze edecek diğer bağlı unıteler dınlemede kalacak ve bir id si olacak herbirinin. master tektek hepsine durumu soracak cevre unıtenın id si ile ve kendi id kodunu okuyan cevre unıteler ıstenen verıyo mastere yollayacak. bir başka usul tum unıtelerın aynı anda bırbırıne verı tarnasferıdır bunun ıcın çarpışma detektoru yazman lazım yani verı yolunda her zaman iki unıte haberleşir diğerlerı hattın boş olmasını bekler.