çok ufak gerilim sorunu

merhaba. elektronik konusunda yeniyim ve bir sorunum var bir devreden sinyal alıyorum sinyalde + - kutular arası gerilim 0.2v ben bu sinyali 3 v a çıkarıp giriş pinini aktif edebilir miyim? bence ederim ama nasıl bilmiyorum elinde kaynak yada bu konu ile alakalı devre çizimi olan var mı ?

Bu sinyalin nereden geldiğini söylerseniz daha kolay yardımcı olunabilir.Bir sensör çıkışımı öyle ise sensörün adı nedir ? yoksa bir ses sinyalimi ?

standart bir saat alarmından çıkış alıyorum. alarm çalmaya başlayınca alarmda 0.2v gibi bir gerilim meydana geliyor ancak bu 0.2v’u giriş pinine 3v olarak nasıl verebilirim onu bilmiyorum

Hocam Aşağıdaki videoda 2:45 de gösterilen devreyi yaparsanız çalışacağını sanıyorum. Sol taraftaki 2 direnç gerilim bölücü dirençler olarak geçer .Yani oradaki dirençlerin değerine göre (oranlarına göre) … voltdan yukarı olduğunda çıkışı “High” yap diyorsunuz.Bu dirençlerden birini çok turlu trimpot olarak kullanırsanız daha hasas ayar yapabilirsiniz http://www.elektrovadi.com/100K-COK-TURLU-TRIMPOT-3296,PR-794.html Özetle alarm devresi aktif iken bu trimpotla LED i yaktığınız anda trimpotu o ayarda tutacaksınız.Alarm kesildiğinde LED sönmeli 2:45 i yapacaksınız devre çalışınca LED in ayağındaki 100 ohm u sökün arduinonun portlarından yazılımda giriş olarak tanımladığınız Pinine bu voltajı girin. Yok arduinoya girmeyeceğim diyorsanız basit 5 voltluk bir röle ile herhangi bir devreyi çalıştırabilirsiniz http://www.youtube.com/watch?v=y0Q0ERSP24A

tesekkur ederım çok faydalı oldu bu çözdüm meseleyi