öncelikle herkese merhabalar.. arduino mega kullanıyorum ve projem servo + dc motor + lcd ekran + DS18B20 + led + buzzer dan oluşuyor. Gelelim soruna lcd ekranda DS18B20 den gelen sıcaklık verisi -1000 gösteriyor. Anladığım kadarıyla arduino DS18B20 i görmüyor. Ne yapabilirim? Önerilerinizi bekliyorum.
ds18b20 yi bağlamadığında Lcd aynı şeyleri gösteriyorsa ds18b20 bozulmuş olabilir. bacak bağlantılarını da kontrol et. hangi bağlantı şeklini kullandın acaba ds18b20 için bizim sitede http://arduinoturkiye.com/ds18b20-dijital-sicaklik-sensorunun-arduino-ile-kullanimi/ gibi bağlantı yap oradaki kutuphaneyi dene.
banada çoğunlukla oluyor büyük ihtimalle bağlantılarda temassızlık vardır 2 saat uğraşırsın bulamazsın ama aslında 10 saniyelik iştir başıma çok geldi ![]()