ESP8266 at komutu sorunu

arkadaslar merhaba esp ile uğrasan arkadaslara sorum…esp güncellemesi yapabiliyorum firmware yükleniyor fakat seri monitörden at komutu attığımda error alıyorum..üzerindeki mavi ışık ise çok sönük yanıyor önceden daha güçlüydü…bir fikriniz var mı..bağlantılar vs sıkıntı yok 10 gün önce çalısıyordu su an itibari ile böyle yaptı

bağlantıları nasıl yaptınız ?