ESP8266 Çalışma Sorunu

Selamlar. Esp-01 modülü aldım. Fw Flashlama işini zorda olsa hallettim. Fakat basit bir AT komutunu gönderiyorum koşul açıp gelen veri OK ise bağlandı, değilse ekrana serial’den okunan veriyi yazdırıyorum. Gelen veri -1. Modülde herhangi bir hareket yok zaten. Bağlantı için çoğu kişi regulator kullanımının gerektiğini söylemiş fakat öğrenmeye çalıştığım bir sitede direkt bağlanmış. Fw yüklerken gayet iyi çalışıyordu aynı bağlantı şemasıyla, proje şemasını uyguladığımda bir sonuç yok… Şu an tam olarak Arduino ile modül arasında bir veri akışı sağlayamıyorum. Baud rate 38400 ve 115200 gibi değerleri denedim yine sonuç alamadım. Üç gündür bakmadığım yer kalmadı. Araştırmaktan öyle bıktım ki artık yeter moduna geldim. Bir tanecik insan çıkıpta hello world yazmamış… Hep Android, şu siteye veri gönderme. Sorun nedir? Nasıl çözebilirim? Şimdiden bolca teşekkür ediyorum.

Başa tutturulan eğiti videolarında esp8266 eğitim serisi mevcut onları inceler misiniz?

Evet hocam izledim. Bağlantıyı aynı yaptım yine iletişimsizlik söz konusu.

ets Jan 8 2013,rst cause:2, boot mode:(3,3) load 0x40100000, len 612, room 16 tail 4 chksum 0xef load 0x00000000, len 0, room 4 tail 0 chksum 0xef ho 12 tail 0 room 4 load 0x00000000, len 0, room 12 tail 0 chksum 0xef csum 0xef csum err ets_main.c Güç kesip taktığımda 74880 Baud rate değerinden bu hatayı almaya başladım şimdi de. Var mı fikri olan?

115200 olacak

Hocam sorun tam olarak o zaten. Elektirik kesip takınca 115200’da bilinmeyen ascii karakterler çıkıyor seri ekranda. Deneye deneye sonunda buldum o da sadece 74880 değerinde bu hatayı bir defa yazıyor… Reset pinini GND’ye bağladığımda hiç çalışmıyor, Arduno’nun reset pinine bağlayınca reset atıyorum bu defa rst cause :1’e dönüyor hata… Araştırmaya devam…

Firmware atin esp ustune