Merhabalar. ethernet shield vasıtası ile html kodları sayesinde tarayıcıdan kontrol sağlıyorum. Ancak yazdığım html kodları arduino hafızası için fazla geliyor. Bu kodları sd kartta saklama şansım var mı ? Şuan tasarımı yapamıyorum çünkü yeterli alan kalmadı. Başka bir çözüm yolu var mı ? Arduinoyu web server olarak kullanıyorum.
evet sd kartı kullanırken ss pini ethernet shield üzerinde 4.pin bilginiz olsun. önce sd karttan okuma yaparsnız html kodlarını sonrada servere gönderirisiniz. örneğin satır satır okuma yapsanız o satırları da client.println komutu ile servere taşıyabilirsinizi
ya da uno yerine mega kullabilirsiniz.