http://learn.linksprite.com/jpeg-camera/use-linksprite-jpeg-camera-to-take-picture-and-store-to-a-sd-card/ adresindeki örneği denedim.Fotoğraf çekip sd karta atıyor ancak resim bozuk çıkıyor.Resim boyutlu olmasına rağmen.Resim çözünürlüğünü 160x120 yaptım ancak aynı sorun devam ediyor.Fotoğrafı açmak istediğimde “bu resim bozuk veya kırık” hatası alıyorum.Sizce hata nedir ?
Islemcinin yavas olmasi!! Arduino üzerindeki islemci sanirim yavas, o nedenle.
MEGA ile de denedim yine aynı sorun var