Lcd ve led uygulaması

Merhabalar, arduino kullanmaya yeni başladım led yakıp söndürmekle başladım sonrasında biraz daha geliştireyim işleri dedim ve buton ile led yakıp led durumunu da lcd(16x2) ekranında göstermeye çalışıyorum fakat o kısımda başarılı olamadım.İki butonum var birisi ledi yakarken diğeri söndürüyor. Ama durumu lcd’ye gönderemiyorum.Şöyle bir program yazdım hatalarım neler acaba yardımcı olursanız çok mutlu olurum #include <liquidcrystal.h>
LiquidCrystal lcd(2, 3, 4, 5, 11, 12);
const int butonpin1=6;
const int butonpin2=7;
const int ledpin=13;
int butondurum1=0;
int butondurum2=0;

void setup() {

lcd.begin(16,2);
pinMode(butonpin1,INPUT);
pinMode(butonpin2,INPUT);
pinMode(ledpin,OUTPUT);

}

void loop() {

butondurum1=digitalRead(butonpin1);
butondurum2=digitalRead(butonpin2);

if(butondurum1==HIGH){

lcd.clear();
lcd.setCursor(0,0);
lcd.print(“Lamba Yandı”);

digitalWrite(ledpin,HIGH);
}
if(butondurum2==HIGH){

lcd.clear();
lcd.setCursor(0,1);
lcd.print(“Lamba Sondu”);
digitalWrite(ledpin,LOW);

}
}
</liquidcrystal.h>

bir de lcd’ye böyle bir işlem yapmadan herhangi bir yazı yazabiliyorum ama birlikte yapamadım.

Butonlara basıp çekince değilde basılı tutunca herhangi birşey yazıyormu lcd de ?

Hayır yine aynı malesef

if(butondurum1>LOW) olarak dene bir de

Arkadaşlar yardımlarınız için teşekkür ederim sorunu fark ettim LiquidCrystal lcd(2, 3, 4, 5, 11, 12); // bu kısmı LiquidCrystal lcd(12, 11, 5, 4, 3, 2); şeklinde değiştirince çalıştı. Fakat yinede daha öncesinde ekrana yazı basmamda bir sorun çıkarmıyordu.Onun sebebi ne olabilir sizce?