Merhabalar. RGB p10 panel kullanıyorum p5 panel sürerken ekranın yarısı çalışıyor yarısı çalışmıyor. kat kat daha önce çalışan oldu mu? iyi akşamlar.
Merhabalar. RGB p10 panel kullanıyorum p5 panel sürerken ekranın yarısı çalışıyor yarısı çalışmıyor. kat kat daha önce çalışan oldu mu? iyi akşamlar.