Herkese merhaba, Bir hafta önce Robitshop’dan aldığım Arduino Ethernet (Shield Değil) kullanmama gerek kalmadığı için satmak istiyorum. Hiç kullanılmamış ve kutusunda yanında Arduino serial to USB adaptörü ve 9V adaptör ile birlikte.. Şuanda stoklarda yok sonuncusunu geçen hafta ben almıştım =) 120 TL http://www.robitshop.com/Arduino-Ethernet-WO-PoE-USB2SERIAL-Yeni-Versiyon,PR-1756.html emredanaci@hotmail.com
Emre bey cihazın fiyatını revize etmeniz daha makul olabilir.