Sd kart modülü ve tcrt5000 kızılötesi sensör

merhabalar ben tcrt5000 kızıl ötesi sensör ve sd kart modülü kullanarak sensöre bağlı bir ses çalar yapmak istedim aynı zamanda led de yakması istedim kodu aşağıda veriyorum bu kod ile led yanıyor sıkıntı yok ama ses çalmıyor hata yanlış nerede acaba ? include <simplesdaudio.h>
void setup() {
pinMode(7, OUTPUT);
pinMode(6, OUTPUT);
pinMode(5, OUTPUT);
Serial.begin(9600);
if (!SdPlay.init(SSDA_MODE_FULLRATE | SSDA_MODE_MONO | SSDA_MODE_AUTOWORKER))
{
SdPlay.setSDCSPin(4); // sd kart cs pini
while (1);
}
}

void loop()
{
int val = analogRead(A1);
Serial.println(val);
if (val<1015) {
digitalWrite(6,HIGH);
}else {
digitalWrite(6, LOW);
}
SdPlay.setFile(“021.vav”);
SdPlay.play(); // seçilen dosyayı çal
}

</simplesdaudio.h>

include <simplesdaudio.h>
void setup() {
pinMode(7, OUTPUT);
pinMode(6, OUTPUT);
pinMode(5, OUTPUT);
Serial.begin(9600);
if (!SdPlay.init(SSDA_MODE_FULLRATE | SSDA_MODE_MONO | SSDA_MODE_AUTOWORKER))
{
SdPlay.setSDCSPin(4); // sd kart cs pini
while (1);
}
}

void loop()
{
int val = analogRead(A1);
Serial.println(val);
if (val<1015) {
digitalWrite(6,HIGH);
}else {
digitalWrite(6, LOW);
}
SdPlay.setFile(“021.vav”);
SdPlay.play(); // seçilen dosyayı çal
}

Kod bu şekildedir.</simplesdaudio.h>

if (!SdPlay.init(SSDA_MODE_FULLRATE | SSDA_MODE_MONO | SSDA_MODE_AUTOWORKER)) { SdPlay.setSDCSPin(4); // sd kart cs pini while (1); } yerine aşağıdaki gibi deneyin SdPlay.setSDCSPin(4); // sd kart cs pini if (!SdPlay.init(SSDA_MODE_FULLRATE | SSDA_MODE_MONO | SSDA_MODE_AUTOWORKER)) { while (1); } Hoparlör + mega hariç dijial 9. pine bağlanacak megada ise dijital 44 ayrıca ses dosyan 021.vav değil 021.wav olacak

Bunu da denedim ama maalesef olmadı acaba sensör ile uyumlu mu değil

ses dosyan 021.vav değil 021.wav olacak

Oda doğru hocam buraya geçerken yanlış olmuş

ses dosyan SD kartta ana dizinde ve dosya 8 bit 32000 Hz Stereo formatında olması gerekiyor ayrıca denemelerinde küçük boyutlu bir ses dosyası dene Hoparlör artısı 9. pinde mi? herşeyi telrar kontrol et alttakilerden sadece pinMode(6, OUTPUT); kalsın diğerleri kullanılmadığı için neden tanımlandı anlamadım pinMode(7, OUTPUT); pinMode(6, OUTPUT); pinMode(5, OUTPUT); SD kart doğru bağlı mı CS pini 4. pinde mi bağlantılarda sorun olmasın

Hepsi doğru sadece sd kart ile çaldığımda çalıyor ama bu kodla çalmasını istediğim zaman çalmıyor