Sim800l reset sorunu

Merhabalar, Sim800l modülü ile ilgili bi sıkıntı ile karşı karşıyayım,modülü şimdilik ttl ile bağlayıp AT komutlarıyla çalıştırıyorum modülü 4V-2A ile beslememe rağmen kendini resetliyor, AT+CREG? ile baktığımda da sim kartı kabul etmiyor tekrar +CPIN ile giriyorum ,görüyor ve aşağıdaki satırları yazıp 5 sn sonra reset atıp tekrar pin istiyor OK +CPIN: READY Call Ready SMS Ready RDY // burada reset atıyor +CFUN: 1 +CPIN: SIM PIN // pini girdikten sonra aynı işlemler yazdırılıp reset atıyor OK +CPIN: READY Call Ready SMS Ready AT+IPR=115200 veya AT+IPR=9600 ile de baud hızını ayarladım fakat sıkıntıyı aşamadım, yardım eder misiniz.

reseti ne atıyor arduino mu yoksa modül mü. 3.7v bir lityum pil bağlayıp deneyin bakalım. beslemede sorun olabilir.

hocam bi forumda sorunu çözdüm , sim800l nin üzerinde bulunan kondansatöre paralel ters olarak 1000uF bağladım sorun çözüldü , Modül kullanmadan testlerini yapıyordum daha sonra nodemcu ile test yapmaya başladım , arkadaşlarda sıkıntı yaşayabilir genelde 9600 olarak uygulamalar var baud rate , 115200 de testini yaptım nodemcu 3.3v çıkış verdiği için voltaj bölücüye de gerek yok , Tam amacım https ile post yapmak fakat ilk önce http ile get post işlemlerini yapıp https e geçeceğim ssl de sıkıntılı gibi duruyor modül

Hocam merhaba, http de get işlemini yaptım, AT+HTTPSSL=1 ile de https de bazı sitelerden get yapmakta fakat TLS versiyonlarından dolayı aws ile bağlantı kuramıyorum 606 hatası dönüyor , internette de fazla soruna çözdüm bulamadım , bağlantı sağlanabilir mi bilginiz var mıdır ya da 2g lerde bağlantı olmuyor mu tam emin değilim. Şöyle bir cevap buldum ; https://stackoverflow.com/questions/49893896/sim-800-gprs-modem-for-http-get-and-post-to-aws-iot-and-aws-api-gateway/51152844#51152844 Ek olarak hocam nodemcu ile mobil erişim noktasına bağlantı sağlanabiliyor mu , yani ben sim800l ile dışarıya internet açıp cihaz ile bağlantı yapabilir miyim, araştırmalarıma göre olmaz gibi duruyor yine de sormak istedim.

sim800 dokumanda tls 1.0 destekliyor aws ise tls de 1.2 ye geçmiş. tls 1.2 yi destekleyen başka bir modem bulabilirsen ona geçmen lazım. sim800 ile olmuyor

bi kaç modül buldum onların da türkiye de satışı yok maalesef simcom dan ziyade başka markaya bakayım olmazsa , hotspot olarak kullanım için öneriniz var mıdır hocam

hotspot mu 2G gsm lemi? olmaz. hotspot için routuer gibi çalışması lazım bunun için raspi gibi bir cihazla sürmen lazım ki 2G de data hızı 1K civarında ve değmez. en az 500Mbitlit 4G modeme ihtiyacın var onun da fiyatı uçuk bişey değmez.

Sağolun hocam teşekkür ederim