SİM800L UFAK BİR PROBLEM

Selam arkadaşlar HC05 kullandığım gibi Sim 800L Kullanamıyorum mesela bluethoot da kapıları kapat dediğimde apk programdan Readstring komutu ile yazmıs olduğum kapıları kapat komutu çalışıyor Fakat Sim 800L kullandığımda msjlar kısmına kapıları kapat dediğimde serial ekranda karakter sorunu olduğunu görüyorum ama inputstring ile yazdım KAPILARI AC yazdıgımda toplamda boşluk dahil 11 karakter oluyor ve turkce karakter olmadıgı ıcın açıyor fakat KAPILARI KA yazınca çalısıyor KAPILARI KAPAT yazdığımda çalışmıyor Yardımcı olabilirmisiniz. include SoftwareSerial mySerial(10,11); // (Rx,Tx > Tx,Rx) char incomingByte; String inputString; int relay = 13; // Output for Relay Control void setup() { pinMode(relay, OUTPUT); digitalWrite(relay, LOW); // Initial state of the relay Serial.begin(9600); mySerial.begin(9600); while(!mySerial.available()){ mySerial.println(“AT”); delay(1000); Serial.println(“Connecting…”); } Serial.println(“Connected!”); mySerial.println(“AT+CMGF=1”); //Set SMS to Text Mode delay(1000); mySerial.println(“AT+CNMI=1,2,0,0,0”); //Procedure to handle newly arrived messages(command name in text: new message indications to TE) delay(1000); mySerial.println(“AT+CMGL="REC UNREAD"”); // Read Unread Messages } void loop() { if(mySerial.available()){ delay(100); // Serial Buffer while(mySerial.available()){ incomingByte = mySerial.read(); inputString += incomingByte; } delay(10); Serial.println(inputString); inputString.toUpperCase(); // Uppercase the Received Message if (inputString.indexOf(“KAPILARI AC”) > -1){ digitalWrite(relay, HIGH); } if (inputString.indexOf(“KAPILARI KAPAT”) > -1){ digitalWrite(relay, LOW); } delay(50); //Delete Messages & Save Memory if (inputString.indexOf(“OK”) == -1){ mySerial.println(“AT+CMGDA="DEL ALL"”); delay(1000);} inputString = “”; }